Reklama

Ulotki

Ulotki – czy nie mamy ich już dosyć? Czy ulotki wciąż są skuteczne? Czy teraz może liczą się tylko strony internetowe?

Każdy wie czym jest reklama i wie, że ma ona na celu przedstawienie zalet danego produktu czy usługi i na pewno nie jedną osobę oglądającą telewizję denerwują reklamy, które emitowane są w trakcie emisji ulubionego serialu, czy ulotki, które na każdym kroku są wciskane przechodniom.

Warto jednak zastanowić się czy mimowolnie obejrzana reklama w telewizji czy też usłyszana w radiu nie trafiła do świadomości na tyle, żeby faktycznie kupić reklamowany produkt lub skorzystać z reklamowanej usługi. Strony internetowe wciąż są najlepszą formą promocji. Stereotyp reklamy jest taki, że wprowadza ona klienta w błąd, chwali dany produkt przedstawiając same jego zalety lub w komiczny sposób udowadnia jego działanie.

Przykładem jest zabawna reklama depilatora, który w reklamie świetnie radzi sobie z depilacją tyle, że wydepilowanych nóg. Takie reklamy są cechą głównie telewizji, ale istnieją również rzetelne reklamy, które można znaleźć na przykład w specjalistycznej prasie czy tego typu zabawne ulotki. Mówi ona w większości o cechach dodatnich produktu, ale napomniane są również wady towaru. Taka reklama częściej trafia do potencjalnego klienta i przekonuje do zakupu.

Ulotki i strony internetowe są wciąż skuteczne

Reklamy są różne, zaliczamy do nich zarówno ulotki czy wizytówki, banery reklamowe, spoty w mediach albo bezpośrednie spotkania z tak zwanymi akwizytorami, którzy wraz z produktem odwiedzają klienta w mieszkaniu przedstawiając mu produkt do sprzedania.
Chociaż wiele osób uważa, że reklamy są tylko nieprawdziwym zbiorem informacji to bez reklamy żaden przedsiębiorca nie może w dzisiejszych czasach odnieść sukcesu, ponieważ nie byłby w stanie dotrzeć do klienta a konkurencja jest obecnie bardzo duża.

W związku z zalewem miasta ulotkami reklamowymi, warto na ulotkach dawać ludziom coś więcej niż jedynie informację o firmie i jej usługach.
Ulotka reklamowa może być jednocześnie czymś co potencjalny klient zachowa, bo znajdzie na niej ciekawą treść.

Tu duże znaczenie ma to jaki jest profil działalności reklamowanej firmy. Będzie to taki swego rodzaju content marketing w formie drukowanej.

Druk ulotek

Druk ulotek ma duże znaczenie. Ważne aby papier był dobrej jakości oraz aby rozmiar ulotki był odpowiedni.
Pamiętaj, że najważniejsze jest aby ulotka była czytelna i atrakcyjna wizualnie, żeby nie wylądowała od razu w koszu. Postaraj się zaciekawić odbiorcę swoimi ulotkami. Możesz w tym celu zamówić usługę typu projektowanie ulotek.

You Might Also Like