Porady, Strony internetowe

Strony internetowe i reklama w internecie

strony-internetowe-reklama-w-sieci

strony-internetowe-reklama-w-sieci

Strony internetowe i promowanie

Strony internetowe aby były opłacalne muszą być odpowiednio promowane. Jeśli mamy dużo czasu, możemy działać w głównej mierze poprzez content marketing na stronach www i w mediach społecznościowych. Zakładając jednak nową stronę internetową nie jest to łatwe zadanie. Strony internetowe dla firm to teraz must have i niemalże każdy przedsiębiorca posiada swoją. Nie znaczy to jednak, że są to dobre strony internetowe.
Jeśli chcemy wyróżnić się z tłumu musimy podjąć odpowiednie kroki.

Dobre strony internetowe

Przed stworzeniem strony www, należy zastanowić się czego ludzie po niej oczekują i czego będą szukać. Należy ustalić kto w głównej mierze będzie odwiedzał Twoją stronę internetową. Zastanów się czy będą to osoby młode czy może w średnim wieku. Ma to niebagatelne znaczenie. Do tych docelowych docierać będzie całkiem inny przekaz.

Strony internetowe jako inspiracja

Kiedy już wiesz do kogo chcesz dotrzeć ze swoją stroną www, zrób rekonesans. W internecie jest cały ogrom genialnych stron internetowych. Zajrzyj na takie portale jak Awwwards czy Behance. Pamiętaj, że obecnie strony internetowe to nie tylko nagłówek ze zdjęciem i kilka kolumn pod spodem.
Teraz strony internetowe są bardzo wymyślne i web designerzy prześcigają się w co raz to bardziej odważnych i zaskakujących pomysłach. Nie znaczy to, że Twoja strona www też musi być bardzo udziwniona. Warto jednak przyjrzeć się niektórym rozwiązaniom, bo są bardzo dobre.

Strony internetowe prezentowane na powyższych portalach, prezentują bardzo dobry poziom pod kątem wizualnym. Takie jest ich główne zadanie – cieszyć oko, aby każdy kto wejdzie na stronę www powiedział ‚WOW!’. Niekiedy gorzej wygląda to z punktu widzenia użyteczności.

Jak efektywnie promować strony www?

Każdy z nas, w codziennym przeglądaniu internetu, trafia na tysiące reklam. Niemal wszystkie, które oglądamy, zostają w naszej pamięci i wywierają na nas wpływ, ale jedynie niewielki ułamek sprawia, że dajemy się do czegoś przekonać. Jak to wykorzystać, używając przeróżnych metod promocji stron internetowych, blogów i portali?

Przede wszystkim musimy zrozumieć, że reklama w internecie jest tańsza tylko dlatego, że w dużej mierze to my decydujemy, do kogo kierujemy reklamy. Bardzo efektywna jest, na przykład, reklama poprzez content marketing, która wymaga jednak od nas wytypowania odpowiednich treści, co może okazać się wyzwaniem, ponieważ treści na stronach internetowych muszą być wyjątkowe, aby miały duży zasięg.

Reklama w internecie ma zatem właśnie podstawową przewagę nad reklamą zewnętrzną taką jak banery reklamowe, plakaty czy ulotki. Targetowanie. Ustalasz grupę odbiorców, którzy będą zainteresowani Twoją ofertą. Jeśli sprzedajesz buty to możesz tak targetować reklamy w internecie, że szpilki pokazywać będą się jedynie kobietom.
Z drugiej strony, taka reklama jest na tyle korzystna finansowo, że większość z nas może pozwolić sobie na różnorodne eksperymenty, co z pewnością również owocować będzie o wiele lepszymi wynikami, a zarazem zdecydowanie bardziej rozległą wiedzą w przypadku kolejnych kampanii. Dotyczy to także innych metod, niż content marketing.

You Might Also Like