Uncategorized

Projektowanie opakowań

Dlaczego opakowanie produktu odgrywa tak ważna rolę w promocji?

Choć teoretycznie znaczy niewiele, lekceważenie jego roli może okazać się poważnym błędem. Opakowanie produktu jest drobiazgiem, który w znacznym stopniu wpływa na to, w jaki sposób postrzegany jest sam produkt. To wspaniała wizytówka i reklama, na którą klienci zwracają bardzo dużą uwagę. Zakładanie, że opakowanie produktu to tylko pojemnik na daną rzecz to błąd, który może przedsiębiorcę sporo kosztować. Jakie opakowanie sprawdzi się najlepiej jako reklama oraz źródło cennych informacji na temat produktu? Dlaczego jego rola jest tak ważna?

packaging+design+20-1
Opakowanie produktu jest dla klientów przede wszystkim zachętą do tego, by zainteresować się samym produktem. Intrygujące, kuszące pudełko jest często najlepszą reklamą dla sprzedawanej rzeczy. Opakowanie mówi też sporo na temat producenta. Ktoś, kto dba o taki szczegół, musi przecież oferować dobre produkty.

Nie można jednak zapominać, że opakowanie produktu to nie tylko reklama, ale i cenne źródło informacji na temat produktu. Na pudełku koniecznie powinny się znaleźć informacje na temat właściwości produktu oraz zasad związanych z korzystaniem z danego przedmiotu. Informacje o posiadanych przez dany produkt atestach oraz o składnikach, które można w nim znaleźć – oto kolejne informacje, które czynią opakowanie produktu czymś wyjątkowo ważnym.

You Might Also Like