Content Marketing, Marketing

Jak tworzyć tytuły, które przyciągną tłumy?

Na stronie internetowej naszej agencji reklamowej z Warszawy znów poruszamy temat content marketingu, który obecnie jest bardzo ważny. Tym razem skupimy się na tytułach tudzież nagłówkach. Zwał jak zwał, najważniejsze aby tytuł przyciągał czytelników. Nie jest to tak banalne jakby się mogło wydawać. Internet jest przepełnione artykułami niskiej jakości, spraw zatem aby Twój artykuł wyróżniał się na tym tle.

Nie musisz być dosłowny

Wprowadź interesujące nagłówki aby zaciekawić odbiorców Twojej strony internetowej. Możesz stosować pewne niedomówienia. Niekoniecznie musisz w sposób podręcznikowy określać to o czym będzie artykuł. Niech poniesie Cię wyobraźnia. Zastanów się czego oczekują odbiorcy i daj im wskazówkę, że właśnie w Twoim artykule znajdą odpowiedź. Czytelnicy często sami nie wiedzą czego chcą, dlatego możesz zasugerować im w tytule na co warto zwrócić uwagę i co może być dla nich ważne.

Dobrym sposobem jest zastosowanie intrygującej gry słów. To jest dość trudne, dlatego czasem należy spędzić więcej czasu aby coś dobrego wymyślić. Dobra agencja reklamowa nie będzie miała z tym problemów. Dlatego poszukaj w Warszawie agencji reklamowej specjalizującej się w content marketingu, która tworzy także strony internetowe.

Niech Twoje tytuły nawiązują do lifestyle’u. Zastanów się jacy chcą być Twoi czytelnicy i jakie emocje nimi kierują i wykorzystuj to na swojej stronie internetowej. Oczywiście nie w sposób negatywny. Zawsze kieruj się dobrą intencją. Bądź dobrym duchem i nieś dobrą nowinę, jakkolwiek infantylnie to brzmi.

Zastosuj liczby

Doskonałą metodą jest zastosowanie w tytule liczebników, przykładowo „10 najlepszych agencji reklamowych w Warszawie„. Taki nagłówek jasno mówi co czytelnik odnajdzie w artykule, jednocześnie dając do zrozumienia, że trafi na listę agencji reklamowych z Warszawy, które są najlepsze w tym co robią.
Czemu jest tak dobry tytuł? Bowiem czytelnik, że dzięki takiej liście agencji zaoszczędzi swój czas, pieniądze i nerwy.

Kolejną metodą jest sprawdzanie ilości zapytań w wyszukiwarce. Zobacz co konkretnie wpisują czytelnicy i twórz podobne nagłówki. Bardzo często ludzie wpisują zapytania: „Która agencja reklamowa w Warszawie jest najlepsza”. Stworzenie podobnego nagłówka da Ci szansę wbicia się na wysokie pozycje w Google.

A może…trochę kontrowersji?

Nie obawiaj się, twórz z fantazją. Czytelnicy to uwielbiają. Zobacz jak nagłówki tworzą popularne portale plotkarskie i… nie idź tą drogą. Możesz jednak wyciągnąć wnioski z obserwacji. Nagłówki w takich portalach często zwiastują skandal, lub krzyczą do nas „Jak ona mogła tak zrobić”, „Zszokowała wszystkich” itd. W swoich działaniach zastosuj podobną metodykę. Przykładowo „To właśnie ta agencja reklamowa pomoże Ci zarobić miliony”.

Tworzenie nagłówków nie jest łatwe, to jest pewne, ale warto przysiąść trochę dłużej by przyciągnąć większe grono czytelników.

You Might Also Like