Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna tworzona przez agencję reklamową z Warszawy

Identyfikacja wizualna jest podstawą w tworzeniu wizerunku marki firmy na rynku i w świadomości ludzi. Identyfikacja wizualna to symbole oraz zasady stosowane w przedsiębiorstwie z założeniem stworzenia charakterystycznej oraz spójnej identyfikacji na rynku oraz wyróżnienia firmy wśród przedsiębiorstw konkurencyjnych. Spójna identyfikacja wizualna jest kluczowym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawą jest logo.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

Logotyp
Zestawienia kolorystyczne
Czcionki
Księga znaku opisująca jak używać elementów identyfikacji

W obecnych czasach potencjalni klienci mają bardzo dużo możliwości wyboru. Aby wyróżnić się na tle konkurencji niezbędna jest przemyślana strategia, która pozwoli na przebicie się firmy na rynku. W naszej agencji reklamowej z Warszawy dbamy o to aby koncepcja marki była spójna i tworzyła całość.

Są oczywiście firmy, które nie przykładają do tego zbyt dużej wagi a mają świetnie: The Huffington Post